Reklama2008-07-22
0

Nielsen: globalne nakłady na reklamę w górę

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku światowe wydatkireklamowe zwiększyły się o 4,1 procenta w porównaniu z analogicznymokresem roku 2007.

Z danych przedstawionych przez firmę badawczą Nielsen wynika, żepod względem procentowym najwyższy wzrost nakładów na reklamęzanotowano w najmniej rozwiniętych regionach świata takich jakAfryka (16 procent) oraz region Azji i Pacyfiku (blisko 10 procent)- informuje serwis MediaPost Publications.

Dla porównania w Ameryce Północnej wzrost wyniósł tylko 1,2procenta, a w Europie nakłady na reklamę w I kwartale spadły o 0,4procenta.

Największym na świecie medium reklamowym w pierwszych trzechmiesiącach bieżącego roku była telewizja z udziałami w rynku napoziomie 60,1 procenta. Następne pod tym względem były: prasacodzienna (23,8 procenta rynkowych udziałów), czasopisma (11,8procenta) oraz radio (4,3 procenta).

źródło: MediaPost Publications

Autor:km

Więcej informacji:Nielsen

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas