Reklama2014-01-30
0

Nielsen: telewizja największym reklamowym medium, najszybciej rośnie internet

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w ujęciu rocznym o 3,2 proc. Najszybciej rozwijającym się segmentem jest internet, ale zdecydowanie największym telewizja - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku telewizja miała 57,6 proc. udziału w całkowitych nakładach na reklamę na świecie, zdecydowanie wyprzedzając prasę codzienną (18,8 proc.) i czasopisma (9,9 proc.).

Na kolejnych miejscach znalazły się radio (5,4 proc.), internet (4,5 proc.), outdoor (3,5 proc.) oraz kino (0,3 proc.).

Natomiast pod względem wzrostu reklamowych wydatków w ujęciu rocznym wyraźnym liderem był internet (+32,4 proc.), który zdystansował outdoor (+5,1 proc.) i telewizję (+4,3 proc.). W przypadku pozostałych segmentów zaobserwowano spadki (największy na prasę codzienną - o 2,2 proc.).

 

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas