Reklama2019-08-12
1

Niemiecka kolej promuje się niezwykłą kampanią reklamową

Niemieckie linie kolejowe Deutsche Bahn przygotowały - we współpracy z agencją Ogilvy - kampanię reklamową zachęcającą do wyboru pociągu jako ekologicznej alternatywny dla samolotu.

Na oryginalny pomysł promocji wpadły linie kolejowe Deutsche Bahn. Przewoźnik chce pokazać, że wcale nie trzeba jechać daleko, by podziwiać piękne miejsca i przeżyć niezapomniane chwile. Atrakcyjne miejsca do relaksu można znaleźć w swojej bliskiej okolicy, gdzie da się dojechać pociągiem - przekonują linie.

Deutsche Bahn przygotowało film na YouTube i serię zdjęć na Instagrama, porównujących dalekie zakątki z miastami i miasteczkami w Niemczech. Akcja ma zachęcać do lokalnej turystyki i wyboru pociągu, zamiast latania samolotem na zagraniczne wojaże.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zugegeben, in Schleswig-Holstein gibt es ein paar mehr Wolken als am Strand von L.A. – aber die schützen auch vor Sonnenbrand 😉 Mit dem Sommer-Ticket holst du dir Sommer, Sonne, Strand und Meer schon ab 24,90 Euro pro Fahrt – jetzt wieder für alle unter 27! Mehr Infos auf bahn.de/sommer-ticket #sommerticket #spardirdenflug #euredb #dbpersonenverkehr #strandurlaub #bahnfahren #strandundmeer

Post udostępniony przez Deutsche Bahn Personenverkehr (@dbpersonenverkehr)

Zdjęcia do kampanii dobrał algorytm, który na podstawie fotografii danej lokacji wyszukał podobne miejsce w dowolnym miejscu na świecie. Podkreślono także, że bilet kolejowy kosztuje  jedynie 19 euro, a podróż samolotem do Kanady to wydatek 100 euro.  

Kreację przygotowała agencja Ogilvy.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas