Reklama2015-12-04
5

Niestraszki uczące bezpieczeństwa reklamują PZU wśród dzieci i rodziców (wideo)

PZU zaczyna nowy cykl kampanii reklamowych, których bohaterami są zabawne pluszaki Niestraszki mające uczyć dzieci zasad bezpieczeństwa. Akcję przygotowały firmy DDB & Tribal, Platige Image i Starlink.

W pierwszej odsłonie akcji przedstawiany jest jeden z pięciu Niestraszków - Stach Trach. Reklamy zachęcają do odwiedzenia strony niestraszki.pzu.pl, na której dzieci od poniedziałku będą mogły brać udział w interaktywnych zabawach, pozwalających m.in. lepiej poznać bohaterów i ich praktyczne rady oraz wziąć udział w konkursie na zaprojektowanie własnej postaci.

Na stronie dostępne będą również czytane przez Marcina Dorocińskiego audiobooki z przygodami Niestraszków, napisane przez Joannę Wachowiak, autorkę książek dla dzieci. Każdy bohater uczy dzieci jednej, ważnej zasady dotyczącej bezpieczeństwa. Pierwsza z bajek dostępna jest bez ograniczeń. Kolejne cztery będzie można pobrać po podaniu kodu dostępnego u agentów lub w oddziale PZU. Ponadto w ramach promocji każdy, kto kupi ubezpieczenie z pakietem Auto Szyby, dostanie w prezencie maskotkę Stacha Tracha.

 

- Niestraszki to nie tylko zwykłe zabawki, ale przede wszystkim personifikacja konkretnych produktów. Z drugiej strony w komunikacji dla dzieci pełnią one misję edukacyjną-uczą zasad bezpieczeństwa wykorzystując elementy zabawy - przekonuje Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Grupy PZU. - Niestraszki ocieplają wizerunek PZU i angażują w świat marki zarówno dzieci, jak i ich rodziców, obie grupy w nieco inny sposób - dodaje.

Ubezpieczyciel zapowiada, że komunikacja z Niestraszkami będzie kontynuowana w przyszłym roku. Będzie to drugi cykl reklam firmy, w pierwszym od półtora roku występuje Marcin Dorociński (jesienią br. promował ją w kampanii pod hasłem „W PZU doceniamy wszystkich kierowców”).

Początkowa odsłona nowej kampanii rusza 6 grudnia i potrwa do końca br. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (m.in. social media) oraz BTL.

Za kreację reklam i działania w internecie odpowiada agencja DDB & Tribal. Produkcją i postprodukcją spotu (wyreżyserowanego przez Sebastiana Pańczyka) zajął się dom produkcyjny Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Autor:tw

Więcej informacji:PZU, ubezpieczenie, Marcin Dorociński

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas