Reklama2018-11-16
3

Akcja przywrócenia tęczy na placu Zbawiciela nagrodzona na konkursie Epica

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała trzy statuetki, dwie złote i srebrną, na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica. Nagrody przyznano za kampanię "Niezniszczalna tęcza" (The Unbreakable Rainbow) dla marki Ben & Jerry's (Unilever), Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości.

„Niezniszczalna tęcza" to jedyna nagrodzona w konkursie Epica kampania z Polski. Akcję nagrodzono podwójnym złotem w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media oraz srebrem w kategorii Evnety.

W ramach kampanii "Niezniszczalna tęcza" na jeden dzień symbolicznie przywrócono tęczę na plac Zbawiciela w postaci wodno-świetlnego hologramu. Wcześniej przez parę lat była tam obecna jako kompozycja z kwiatów na metalowej konstrukcji. W 2013 roku została podpalona w czasie Marszu Niepodległości.

Z Polski do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło dziewięć zgłoszeń - cztery z 180heartbeats + Jung v Matt, trzy z BBDO Warszawa oraz po jednym z GPD Agency i Isobar Poland. Łącznie wpłynęło 4020 zgłoszeń z 69 krajów.

Epica to jedyna międzynarodowa nagroda za kreatywność przyznawana przez dziennikarzy zajmujących się tematyką marketingu i reklamy. W tym roku w jury zasiadali przedstawiciele ponad 200 branżowych magazynów i portali z całego świata oceniając prace z ponad 70 krajów.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas