W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa marketów budowlanych Castorama. Przygotowały ją firmy Leo Burnett, Opus Film i OMD Media Direction.
Głównym elementem reklam Castoramy są kontenery - w charakterystycznych dla tej sieci żółto-niebieskich barwach - dostarczające do jej sklepów towary. Ma to podkreślać bogaty asortyment różnorodnych produktów dostępnych w Castoramie. Przekaz podsumowuje claim marki: „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen!”.
- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie w reklamach wyrazistego symbolu - kontenera, który ma kojarzyć się z szybką dostawą i towarem dostępnym w dużych ilościach. Ponadto prezentujemy w nich wybrane produkty, które są dowodem na to, że w Castoramie klienci mogą liczyć zarówno na konkurencyjne ceny oraz artykuły wysokiej jakość - tłumaczy Maksymilian Litwinow, dyrektor marketingu w Castorama Polska.
Akcja reklamowa zaczęła się 30 maja od spotów teaserowych w największych stacjach radiowych i telewizyjnych, a 2 czerwca ruszyła właściwa odsłona, która obejmuje też internet (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, VoD.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.