Reklama2014-06-09
2

„Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen!” - kontenery w reklamach Castoramy (wideo)

W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa marketów budowlanych Castorama. Przygotowały ją firmy Leo Burnett, Opus Film i OMD Media Direction.

Głównym elementem reklam Castoramy są kontenery - w charakterystycznych dla tej sieci żółto-niebieskich barwach - dostarczające do jej sklepów towary. Ma to podkreślać bogaty asortyment różnorodnych produktów dostępnych w Castoramie. Przekaz podsumowuje claim marki: „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen!”.

- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie w reklamach wyrazistego symbolu - kontenera, który ma kojarzyć się z szybką dostawą i towarem dostępnym w dużych ilościach. Ponadto prezentujemy w nich wybrane produkty, które są dowodem na to, że w Castoramie klienci mogą liczyć zarówno na konkurencyjne ceny oraz artykuły wysokiej jakość - tłumaczy Maksymilian Litwinow, dyrektor marketingu w Castorama Polska.

Akcja reklamowa zaczęła się 30 maja od spotów teaserowych w największych stacjach radiowych i telewizyjnych, a 2 czerwca ruszyła właściwa odsłona, która obejmuje też internet (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, VoD.pl).

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Autor:tw

Więcej informacji:Castorama

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas