PR2017-05-02
0

Agencja Edelman odświeży globalną komunikację Nissana

Agencja public relations Edelman wygrała przetarg japońskiego producenta samochodów Nissan i zajmie się odświeżeniem globalnej komunikacji tej marki. W przetargu pokonała m.in. agencje APCO, Colin i MSL.

Koncern Nissana rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w zakresie public relations. Wygrała w nim agencja Edelman, która pokonała firmy APCO, Colin i MSL.

Budżet Nissana na działania komunikacyjne szacowany jest na ok. 10 mln dolarów rocznie.

Koncern będzie współpracować z agencją Edelman przede wszystkim w zakresie odświeżenia globalnej komunikacji. Agencja będzie też wspierać producenta samochodów w działaniach związanych ze strategią rozwoju firmy i jej marek. Zadba o PR takich brandów, jak Nissan, Datsun, Infiniti oraz korporacji, czyli Nissan Motor Company.

Wybór Edelmana do obsługi na poziomie globalnym nie wpłynie na współpracę poszczególnych oddziałów Nissana z różnymi agencjami.

Autor:bg

Więcej informacji:Nissan, Edelman

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas