Reklama2008-05-15
0

Nivea na nośnikach indoorowych

Agencja Polonia Indoor Advertising realizuje kampanię reklamowąprzy wykorzystaniu nośników indoorowych dla produktów marki NiveaVisage Young.

- Naszym naczelnym celem komunikacyjnym w kampanii indoorowejjest budowanie wizerunku marki Nivea Visage Young jakomłodzieżowej, nowoczesnej, modnej i atrakcyjnej - dlatego chcemybyć blisko takich ludzi - mówi Joanna Jeziorek, junior media buyerdomu mediowego Mediaedge:CIA.

Miesięczna kampania, która rozpoczyna się 16 maja skierowanajest do kobiet w wieku od 16 do 24 lat, dynamicznych, aktywnych,mieszkających w dużych miastach.

nivea

Kampania będzie realizowana przy wykorzystaniu nośników PIA:AdMirror MAX (naklejki 50 x 50 cm wykrajane i naklejane wokółluster), AdBoardy w formacie A3 przy lustrach w łazienkach,AdMirror (naklejki formatu A5 na dużych lustrach 50 x 50 cm) orazAdStickers (naklejki formatu A5 na drzwiach, kafelkach w pobliżuluster, suszarkach i małych lustrach).

Wszystkie nośniki zlokalizowane są w pubach, klubach, kinach,centrach rozrywki, kawiarniach, restauracjach i na basenach w 30największych polskich miastach. Hasło przewodnie kampanii zachęcakonsumentki NIVEA do "słuchania muzyki i komplementów" podczaszabawy i odpoczynku w modnych lokalizacjach.

Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA Poland.

Autor:pp

Więcej informacji:Nivea, indoor

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas