Reklama2019-04-24
0

Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Firma farmaceutyczna Novartis rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów.  Budżetu broni Starcom (Publicis Media), który pracuje dla marketera na wielu rynkach na świecie.

Globalny budżet Novartisu w większości obsługiwany jest przez Starcom (Publicis Media). Agencja planuje i kupuje media dla tej firmy m.in. w Wielkiej Brytanii.

Agencja pozyskała tego klienta w 2012 roku po wygranym przetargu, w wyniku którego przejęła jego obsługę od domu mediowego MEC (obecnie Wavemaker) należącego do GroupM (WPP).

W Polsce do niektórych kampanii Novartisu media planował i kupował jeszcze niedawno Blue 449 (Publicis Media) – było tak m.in. w przypadku prowadzonej pod koniec 2018 roku edukacyjnej kampanii na temat migreny.

Przetarg prawdopodobnie koordynuje firma audytorska ID Comms.

Obsługą reklamową Novartisu zajmują się różne agencje na różnych rynkach. I tak np. w Wielkiej Brytanii jest to agencja VCCP, a w Hiszpanii – McCann.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas