Reklama2010-10-12
1

Novem efektywnościowo reklamuje Play

W internecie rozpoczęły się działania reklamujące sieć Play w modelu efektywnościowym. Przygotowaniem i realizacją kampanii – zaplanowanej na 12 miesięcy – zajmuje się firma Novem.

Prowadzona od początku października internetowa kampania reklamowa Play podkreśla zalety tej sieci: darmowe rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi w Play, duży wybór smartfonów oraz atrakcyjną ofertę mobilnego internetu. Akcja jest oparta na reklamie efektywnościowej oraz nowoczesnych narzędziach marketingu internetowego.

Strategię i kreację kampanii przygotowała firma Novem, która również odpowiada za realizację wszystkich działań, a dla P4 zajmuje się ponadto doradztwem w zakresie obsługi call center oraz sklepu internetowego. Akcja jest zaplanowana na 12 miesięcy.

Autor:km

Więcej informacji:Novem, model efektywnościowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas