Reklama2018-03-22
0

Novem zmienia identyfikację wizualną

Logotypy Novem - po lewej starsza wersja, po prawej nowaLogotypy Novem - po lewej starsza wersja, po prawej nowa

W związku z rozszerzeniem dotychczasowego zakresu świadczonych usług, agencja reklamowa Novem zmieniła swoją identyfikację wizualną. Firma oferuje obecnie strategiczne doradztwo i obsługę w digitalu.

Novem odświeżyła swój logotyp oraz stronę internetową. Ma to związek z rozszerzeniem kompetencji agencji - usługi performance marketingu zostały poszerzone o strategiczne wspieranie klientów w pozyskiwaniu uwagi digital customera. Oferowane usługi opierają się na skutecznej strategii, efektywności – performance i analityce.

Nowy logotyp agencji zbudowano z trójkątów równobocznych, tworzących wielokolorową mozaikę. Geometryczne, uporządkowane formy symbolizują analityczny aspekt działalności. Ich wielość wyraża szeroką gamę zagadnień i kompetencji agencji. Bogactwo kolorów to wyraz kreatywności i twórczego myślenia.

Za projekt logotypu i strony www odpowiada Piotr Bigaj, art director agencji.

- Pojawienie się w identyfikacji elementów rysunkowych jest odpowiedzią na schematyzację w wielu aspektach reklamy i marketingu - mówi Bigaj.

Autor:jd

Więcej informacji:Novem

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas