Reklama2020-06-02
0

Nowa reklama Vision Express pokazuje, jak „widzi nas słońce” (wideo)

Rozpoczęła się najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Vision Express. Zrealizowały ją wspólnie agencja Walk Creative i SZUT SZUT Studio.

Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych. W reklamie pokazano, jak „widzi” nas słońce. - Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku – podkreśla Krzysztof Iwiński, senior art director w Walk Creative.

Efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe.

Za reżyserię reklamy odpowiadał Tomasz Goldbaum – Właziński a za zdjęcia - Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.

Kampania jest emitowana w telewizji oraz internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media.

Agencja Walk Creative opracowała strategię oraz koncept kreatywny kampanii, SZUT SZUT Studio odpowiada natomiast za produkcję spotów.

W drugiej połowie lutego br. marka reklamowała „wielkie badanie wzroku”.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas