Reklama2008-01-10
0

Nowa struktura w pionie sprzedaży AMS

Od stycznia w pionie sprzedaży AMS funkcjonuje dział współpracy zcentrami handlowymi, który obsługuje klientów z branżysprzedażowej. W kompetencjach pracowników nowego działu jestzarówno obsługa inwestycyjna, jak i planersko - sprzedażowa.

Zdecydowaliśmy się na zmiany, żeby lepiej obsługiwać naszychklientów z centrów handlowych. Stanowią oni odrębną grupę zespecyficznymi wymaganiami i żeby je zaspokoić, postanowiliśmypowołać dedykowaną tylko im strukturę - mówi MałgorzataAugustyniak, wiceprezes zarządu AMS.

Nowy dział będzie współpracować z centrami i sieciamihandlowymi, galeriami, sklepami wielobranżowymi itp. Formuła pracynowego działu zakłada zwiększenie kompetencji zespołu i dążenie doobsługi full-serwisowej. Dyrektorem działu została MałgorzataCzechowska, dotychczas dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej. Natym stanowisku zastąpił ją Zbigniew Kaczmarek, dotychczasowywicedyrektor. Jego zastępcą została Elżbieta Brzuszkiewicz,dotychczas account manager. Brzuszkiewicz odpowiada także zakontakty z klientami z regionu szczecińskiego.

AMS współpracuje m.in. z: Castoramą, Media Markt, Intemarche iLiroy Merlin.

Autor:kk

Więcej informacji:AMS

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas