Prasa2017-03-17
4

Miesięcznik „Focus” z nową makietą, logo i rubrykami

W piątek 17 marca br. w sprzedaży ukaże się kwietniowe wydanie „Focusa” (Grupa Burda) w całkiem nowej odsłonie - z makietą, logotypem i claimem „Focus. Nauka zmienia świat”.

W odświeżonym magazynie zostały całkowicie przebudowane rubryki, a także rozbudowane infografiki i stałe felietony. Wśród nowych działów znalazły się m.in. „Naukowcy ludziom”, „Tego nie chcesz wiedzieć”, „Innowacje technologiczne”, „Raport” i „Skąd o tym wiemy”.

„Focus” zyskał zupełnie nową makietę, logo i nowy claim: „Focus. Nauka zmienia świat”. Zmienia się również charakter artykułów, które teraz będą koncentrowały się na praktycznej stronie nauki. Autorem makiety jest dyrektor artystyczny magazynu Łukasz Kamieniak.

- W 2017 roku na świecie jest ponad 7 milionów pełnoetatowych naukowców - wynika z danych UNESCO. Jeżeli tylko część z nich pracuje teraz nad przełomowymi badaniami i wynalazkami, daje to ogromną liczbę zupełnie nowych idei. Naszym zadaniem jest przebicie się przez te pomysły, zrozumienie ich i wyłapanie takich, które rzeczywiście zmieniają nasze życie codzienne. Focusowe spojrzenie na świat to właśnie praktyczny wymiar nauki - mówi Łukasz Załuski, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Focus”.

W pierwszym odświeżonym wydaniu „Focusa” czytelnicy znajdą m.in. artykuł o tym, dlaczego czasami żałujemy swoich decyzji, a także tekst o „drugiej Ziemi”. Redakcja przygotowała fakty i mity dotyczące kawy oraz informacje o manipulacjach blogerów.

Sprzedaż magazynu wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVN, TVN24, PTV MIX Urban, MIX Dorośli), radio (RMF FM, TOK FM, Eska), prasę (magazyny Burda Media), internet i media społecznościowe Burda Media, a także kina Helios i punkty sprzedaży. Za zakup kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

Nowa strategia magazynu i idea komunikacyjna powstała we współpracy z firmą Synergion. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy. Kreacja spotu została przygotowana przez Michała Janickiego.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie ub.r. sprzedaż ogółem „Focusa” wyniosła 48 574 egz.

Autor:łb

Więcej informacji:Focus, Burda, Łukasz Załuski, relaunch

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas