Telewizja2010-06-01
0

Nowe osoby w zespole MTV Networks Polska

Od czerwca br. do zespołu MTV Networks Polska dołączyły dwie nowe osoby. Marta Szwakopf objęła stanowisko senior channel managera kanału dziecięcego Nickelodeon, a Adrian Klimek został dyrektorem finansowym firmy.

Marta Szwakopf jako senior channel manager Nickelodeona (to nowe stanowisko w strukturze firmy) odpowiadać będzie za za zarządzanie kanałem na rynkach Polski, Rosji, RPA, Rumunii, Czech i Węgier. Do jej zadań będzie należeć również planowanie strategiczne oraz rozwój stacji. Wcześniej za zarządzanie Nickelodeonem odpowiadał Derrick Ogrodny, który w MTVNP pracował na stanowisku head of comedy and kids (rozstał się ze spółką pod koniec ub.r.).

Szwakopf ostatnio piastowała funckję acquisitions and programming managera w TV 4, odpowiadając za zakup nowych produkcji i planowanie ramówki. Wcześniej zatrudniona była jako acquisition executive w Telewizji Polskiej.

Z kolei Adrian Klimek, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora finansowego MTV Networks Polska, pokieruje zespołami finansowo-księgowym oraz finansowo-kontrolingowym w spółce. Będzie on podlegać bezpośrednio Bartoszowi Witakowi, który jest szefem ds. operacyjnych i strategii biznesowej w MTVNP i odpowiada także za finanse.

Klimek ma wieloletnią praktykę w zarządzaniu finansami, którą zdobył piastując kierownicze stanowiska m.in. w takich firmach, jak Hill & Knowlton oraz Red Bull.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas