Prasa2010-01-14
6

Nowe pismo dla dziewcząt w mrocznym klimacie

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek dwumiesięcznik "Back to Black. Czarne jest czarne", który adresowany będzie do dziewcząt powyżej 13. roku życia. Magazyn prezentować będzie tematy mroczne, ale w sposób bezpieczny dla czytelniczek.
 

W tytule znajdą się teksty i zdjęcia dotyczące najnowszych trendów związanych ze światem fantasy, muzyki alternatywnej, gotyckiej mody, horrorów czy wampirów występujących w kulturze. Na zawartość pisma składać się też będą: szkoła rysunku i wizażu, informacje o popularnych aktorach, filmach i książkach ze świata fantasy, a także komiks o Nemi, mieszkającej w Oslo dziewczynie. Magazyn liczyć będzie36 stron drukowanych w formacie 208x273 mm. Do każdego wydania dołączany będzie prezent - w premierowym numerze czytelniczki otrzymają gotycką rękawiczkę.

Pierwszy numer "Back to Black" pojawi się w sprzedaży 21 stycznia br. Pismo kosztować będzie 9,90 zł. Wydawca nie ujawnia na razie jego nakładu. Redaktor prowadząca dwumiesięcznika została Agnieszka Wielądek.



Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszy kampania w telewizji (Polsat, Viva Polska, MTV Polska), internecie (Interia, Wirtualna Polska, Filmweb.pl) oraz autopromocja w pismach własnych Egmontu. Kreację przygotowała agencja DSK, media telewizyjne zaplanował dom mediowy MPG, zaś internet - agencja Infinity Media.

"Back to Black" to czwarte autorskie pismo Egmont Polska obok takich tytułów jak "Magazyn 13", "Komputerowa Gratka" i "Pluszaki Rozrabiaki".

Autor:Patryk Pallus / pp

Więcej informacji:Back to Black, Egmont Polska

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas