Reklama2008-01-09
0

Nowy Account w OMD Metrics

Do zespołu OMD Metrics dołączył Łukasz Kołdys.

Jako Account odpowiedzialny jest za prowadzone w zespole badaniai analizy (od Barand Trackingu po nietypowe projekty ad hoc), atakże wsparcie Media Plannerów domów mediowych Omnicom Media Groupw planowaniu kampanii dla Klientów poszczególnych spółek.

W ramach zakresu prac wykonywanych przez OMD Metrics Kołdysodpowiada także za kontakty z zewnętrznymi Klientami, nieobsługiwanymi mediowo przez domy OMG.

Zanim Kołdys dołączył do zespołu OMD Metrics, przez dwa latapracował w Pentor Research International, ostatnio na stanowiskuResearch Executive, gdzie przygotowywał i koordynował cały procesbadawczy.

Autor:pr

Więcej informacji:OMD Metrics, Łukasz Kołdys

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas