Reklama2021-04-28
2

Maciej Kawka i Łukasz Kołdys awansowali w Wavemaker

od lewej: Ł. Kołdys, M.Kawkaod lewej: Ł. Kołdys, M.Kawka

Maciej Kawka awansował do zespołu zarządzającego agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP). Odpowiada w nim za obszar strategii i badań. Łukasz Kołdys, po przejściu Łukasza Pytlewskiego do GroupM, objął rolę szefa działu badań Wavemaker.

Maciej Kawka, dotąd dyrektor działu strategii Wavemaker, awansuje do zespołu zarządzającego spółki. Dotychczasowe obowiązki szefa zespołu strategicznego połączy z szerszą odpowiedzialnością za rozwój oferty agencji m.in. w obszarze nowych narzędzi czy projektów badawczych.

Kawka pracuje dla Wavemaker, wcześniej MEC, od 2009 roku, przeszedł tu wszystkie szczeble kariery zawodowej, począwszy od media assistanta.

Na przestrzeni lat zdobywał kompetencje w obszarze planowania strategicznego, które w 2016 r. zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora strategii. W tym samym roku Maciej Kawka współtworzył także markę doradczą Syntax, którą kieruje do dziś oferując marketerom konsulting strategiczny.

Awans Kawki zbiega się z nominacją Łukasza Kołdysa na stanowisko szefa działu badań Wavemaker. Dotychczasowy wicedyrektor jednego z zespołów agencji, będzie teraz kierował teamem analityków oraz badaczy obsługujących reklamodawców agencji, jak również własnych klientów.

Łukasz Kołdys pracuje dla Wavemaker od blisko 10 lat. Do Wavemaker przeszedł z Omnicomu, gdzie przez 3 lata pracował jako account researcher. Wcześniej był związany z Pentorem, gdzie rozpoczynał karierę badacza. W Wavemaker Łukasz Kołdys przez pierwsze lata kierował zespołem badań konsumenckich, cztery lata temu awansował na stanowisko wicedyrektora działu. Prowadził szereg lokalnych i regionalnych projektów badawczych dla klientów Wavemaker, a także własnych.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas