Telewizja2018-08-22
19

Kolejny sezon „Familiady” od 1 września w TVP2. „Bez Karola Strasburgera ten program nie ma sensu”

„Familiada”; fot. TVP„Familiada”; fot. TVP

Od 1 września br. TVP2 rozpocznie emisję nowych odcinków „Familiady”. Bez zmian gospodarzem teleturnieju będzie Karol Strasburger. - Bez niego ten program nie ma sensu - „Familiada” to Karol, a Karol to „Familiada” - komentuje nam Ryszard Krajewski, producent wykonawczy formatu.

Premierowe odcinki „Familiady” będą pokazywane w dotychczasowym paśmie - w soboty, niedziele i święta o godz. 14.00.

Odpowiadający za realizację programu Ryszard Krajewski poinformował portal Wirtualnemedia.pl, że udział Karola Strasburgera w programie Polsatu „Lepiej późno niż wcale” w zupełności nie ma wpływu na nagrania teleturnieju. - Mamy trwającą dwa miesiące przerwę w nagrywaniu nowych odcinków „Familiady”, a więc Karol Strasburger jest na urlopie. Część z tego czasu przeznaczył na udział w reality-show Telewizji Polsat - mówi nam. - Jest twarzą „Familiady”. Bez niego ten program nie ma sensu - „Familiada” to Karol, a Karol to „Familiada” - dodaje.

Strasburger na potrzemy realizacji nowego programu Polsatu wraz z innymi celebrytami wyruszył do Azji. Ich podróż trwała od przełomu II i III dekady lipca do początku sierpnia br. Jak informowaliśmy jako pierwsi, „Lepiej późno niż wcale” Polsat będzie pokazywać w piątki około godz. 22.00, począwszy od 7 września 2018 roku.

- Mamy już nagrane odcinki na pierwsze kilka tygodni emisji teleturnieju. Około 12-13 września rozpocznie się produkcja kolejnych - informuje nas producent „Familiady”.

Jak się dowiedzieliśmy, Telewizja Polska jest zadowolona z „Familiady”, oraz jej wyników oglądalności. - Kiedy 24 lata temu przywiozłem ze sobą z USA koncesję na nagrywanie tego programu w Polsce, wiedziałem, że projekt ten będzie szedł przynajmniej 10 lat, a prawdopodobnie kilkadziesiąt. Jesteśmy już na antenie 24 lata i nadal mamy świetną oglądalność. Z resztą format ten na całym świecie notuje bardzo dobre wyniki. Jest on emitowany w kilkudziesięciu krajach. Wynika to z formuły teleturnieju, który pokazuje rodzinną grę, który każdy z przyjemnością ogląda w porze obiadowej. Sukces „Familiady” w naszym kraju po dużej części jest zasługą właśnie niezastąpionego w roli prowadzącego Karola Strasburgera - komentuje nam Krajewski.

Teleturniej „Familiada” w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 1,94 mln widzów. Przełożyło się to na 20,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,92 proc. w grupie 16-59. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 20,52 mln zł.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas