Radio2010-08-19
4

O 44 proc. wzrosły wpływy z reklam Grupy RMF

Polskie stacje radiowe w lipcu br. cennikowo zarobiły z reklam ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej – mniej więcej o połowę – zwiększyły swoje wpływy reklamowe Grupa RMF i Polskie Radio.

W lipcu br. cennikowe przychody reklamowe polskich stacji radiowych – bez autopromocji – wyniosły 175,5 mln zł, co oznacza wzrost o 22,1 proc. w porównaniu z lipcem ub.r. – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W minionym miesiącu wzrost wpływów reklamowych w radiu był więc jeszcze wyższy niż w I półroczu br., kiedy stacje „na papierze” zarobiły z reklam 13,9 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Liderująca w branży Grupa RMF w lipcu zanotowała cennikowe przychody reklamowe o 44,1 proc. wyższe niż rok wcześniej, a w przypadku Polskiego Radia ten wzrost wyniósł aż 53,6 proc. Eurozet „na papierze” zarobił z reklam 14,9 proc. więcej, a Agora więcej o 14 proc.. Natomiast wpływy reklamowe Grupy Radiowej Time -  w skali roku -  zwiększyły się o 0,4 proc.. 

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas