Radio2015-03-10
3

Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)

Polskie Radio ruszyło z kolejną odsłoną kampanii promującej cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, radio, prasę i internet przygotowały agencja Isobar Polska i dom mediowy Carat (należące do Dentsu Aegis Network Polska).

Obecna kampania prezentuje konkretne programy cyfrowe Polskiego Radia: Radio Rytm, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio Dzieciom (to ostatnie wystartuje w najbliższym czasie). Reklamy zgodnie z głównym hasłem „Radio cyfrowe. Nadaje więcej” przedstawiają korzyści wynikające z wykorzystania przez nadawcę cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.

Jest to trzeci etap kampanii cyfrowego Polskiego Radia. Pierwszy ruszył w grudniu 2014 roku, a kolejny w lutym br. (zobacz więcej).

Obecna odsłona akcji obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), prasę („Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Media i Marketing Polska”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Cztery Kąty”), radio (wszystkie rozgłośnie Polskiego Radia) oraz internet (Polskieradio.pl, Onet.pl, WP.pl i Interia.pl). Potrwa do końca marca.

Promocja cyfryzacji jest częścią kampanii informującej o przypadającej w tym roku 90. rocznicy istnienia Polskiego Radia.

Za strategię, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie mediów i zakup czasu reklamowego w telewizji - dom mediowy Carat Polska. Zakupem pozostałych mediów we własnym zakresie zajęła się Agencja Promocji Polskiego Radia.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas