Reklama 2019-09-04
0

Obsessive klientem OX Media

Obsessive - marka produkującą bieliznę - dołączyła do grona klientów agencji OX Media.

W ramach współpracy, OX Media odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji opartej na user generated content, czyli treściach tworzonych przez użytkowników. Strategia będzie wdrażana w mediach społecznościowych na rynku polskim oraz zagranicą (na Facebooku i Instagramie).

Wizerunek marki oparty jest o archetyp Jestra, łączący w sobie radość z życia, wspólnych przeżyć we dwoje, z figlarnością, bezpośredniością i przymrużeniem oka. Hasło brandu to #RazemLepiej, które ma zachęcić do przełamywania barier w związku.

Nowa strategia marki uzupełniona została o key visual.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Autor: jd

Więcej informacji: Obsessive, OX Media

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas