Reklama2021-07-14
0

5 ofert w przetargu na obsługę kampanii resortu zdrowia w social mediach

W odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Zdrowia dotyczący obsługi emisji płatnych kampanii resortu w social mediach wpłynęło 5 ofert. Złożyły je m.in. Mastermind Media, Aplan Media i ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Resort zdrowia planuje szereg kampanii w social mediach, głównie na Facebooku, Twitterze, Youtube i Instagramie. Chce zatrudnić agencję, która zajmie się ich obsługą. Będzie ona odpowiadać za zaplanowanie tych działań, zakup emisji, monitorowanie i optymalizowanie.

W odpowiedzi na związany z tymi działaniami przetarg Ministerstwa Zdrowia wpłynęło 5 ofert. Złożyły je firmy: Aplan Media, ClickAd Interactive, Novitzky Group oraz konsorcja: Mastermind Media z White Octopus oraz Fabryka Marketingu z Tears of Joy.

Zwycięska agencja będzie pracować dla resortu przez rok od zawarcia umowy. O wyborze zwycięzcy zdecydują: w 60 proc. prowizja za obsługę kampanii w internecie oraz w 40 proc. portfolio agencji.

Resort zastrzega, że maksymalna wysokość prowizji za obsługę realizacji wszystkich kampanii wynosi 20 proc. liczone od wartości zakupu mediów.

Budżet resortu na obsługę emisji płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych(zakup mediów oraz prowizja agencyjna) wynosi 360 000 zł brutto.

Realizacja każdej pojedynczej kampanii co do kosztów będzie odbywać się na tych samych zasadach: koszt zakupu mediów oraz prowizja obliczana procentowo od wartości zakupu mediów, gdzie prowizja nie może być większa niż 20 proc. kosztów zakupu mediów.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas