Agencja kreatywna Od kuchni, zajmująca się komunikacją klientów z sektora food&lifestyle, rozpoczęła współpracę z TiM, dystrybutorem i importerem win z całego świata.
Od kuchni odpowiada za projekt Winna Argentyna i markę Ponte Portugal. W ramach współpracy agencja realizuje zintegrowane działania marketingowe oraz odpowiada za kreację wizualną.
Agencja jest autorem strategii komunikacyjnej dla projektu Winna Argentyna oraz marki Ponte Portugal. Do jej zadań należą: kompleksowa obsługa kanałów w social mediach, działania z obszaru paid social, budowanie relacji z mediami, prowadzenie PR produktowego, influencer marketing oraz doradztwo strategiczne. Ponadto, po stronie Od kuchni znajduje się także komunikacja wizualna - począwszy od dedykowanych sesji zdjęciowych, po projektowanie i produkcję wszelkich materiałów graficznych.
TiM wprowadza na rynek kolejne wina
Winna Argentyna to projekt zrzeszający dwie marki argentyńskiego wina: Nampe i Los Haroldos, w którym promowana będzie argentyńska kultura, sztuka oraz tradycje.
Współpraca między Od kuchni i Winną Argentyną nawiązana została w lipcu 2021, zaś we wrześniu 2021 agencja wprowadziła na rynek kolejną markę z portfolio TiM - Ponte Portugal, który przybliżać będzie portugalską kulturę picia wina.
Po stronie Od kuchni, projekty dla TiM koordynuje Magdalena Malutko, CEO Agencji.
Strony nie ujawniają, na jaki czas została podpisana umowa.