Internet2020-04-07
14

Od środy startuje "Kino WP Pilot". Bilety w cenie 12,90 zł za seans

Na platformie WP Pilot (Wirtualna Polska) od środy, 8 kwietnia zostanie uruchomiona usługa pay per view (płatności za oglądanie) w ramach akcji "Kino WP Pilot". Filmy będą dostępne w cenie 12,90 zł za seans.

Pierwszym filmem, jaki zostanie wyemitowany w najbliższą środę będzie „Na noże”, który będzie mieć swoją emisję o 20.00 w WP Pilot.

W czwartek, 9 kwietnia o 20.00 wyemitowana zostanie produkcja „21 mostów”, a dzień później, o tej samej porze pojawi się „Parasite”. Użytkownik będzie mógł kupić bilet w formie pakietu „Kup pakiet” w WP Pilot w cenie 12,90 zł. Będzie to bilet na konkretny seans danego dnia.

Prezes WP Pilot, Tomasz Machała zaznacza, że jak w kinie - filmy będą puszczane tylko o określonej godzinie. - W zamian są to gorące premiery w absolutnie najniższej na rynku cenie. Być może w przyszłości ten model zastąpi kino. Na razie mamy po prostu nadzieję, że widzowie WP Pilota dostają od nas coś wyjątkowego - komentuje Machała.

Premierom kinowym w WP Pilot będzie towarzyszyć promocja w serwisach Wirtualnej Polski: informacje o projekcie i emitowanych filmach pojawią się m.in. na stronie głównej WP, w serwisach WP Film i WP Teleshow. Dodatkowo planowana jest kampania w mediach społecznościowych. Repertuar będzie także zaprezentowany w wydarzeniu na Facebooku: „Zostaję w domu, a kino przychodzi do mnie”. - Od kilku tygodni kina są zamknięte, niestety nie wiemy, kiedy ta sytuacja się skończy. Dlatego, premiera lub emisja filmu w modelu pay per view z patronatem Wirtualnej Polski i zapewnienie mu szerokiej promocji w serwisach własnych to bardzo dobre rozwiązanie dla dystrybutorów, którzy nie chcą przenosić swoich premier - mówi Anna Szuszkiewicz, manager ds. promocji i sponsoringu w WP.

WP Pilot to usługa umożliwiająca oglądanie ponad 90 kanałów telewizyjnych, w tym ponad 30 stacji jest dostępnych w darmowym pakiecie. Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje na platformy Android, iOS, Windows i Xbox oraz z wykorzystaniem Chromecast i Airplay.

Według badania Gemius/PBI w lutym 2020 roku z WP Pilot korzystało ponad 2 mln realnych użytkowników.

W lutym br. Grupa Wirtualna Polska zanotowała 75,74 proc. zasięgu (w lutym ub.r. miała 77,8 proc.), 21,12 mln użytkowników, 2,86 mld odsłon oraz 34 minuty i 13 sekund średniego dobowego czasu korzystania.

W połowie marca br. Wirtualna Polska Holding podała swoje wyniki za cały 2019 rok. Zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 24,9 proc. do 708,7 mln zł oraz spadek zysku netto z 76 do 71,1 mln zł. Gotówkowe przychody sprzedażowe Wirtualnej Polski zwiększyły się w ub.r. o 26,3 proc. - z 542,75 do 685,47 mln zł.

Autor:NB

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas