Reklama2018-11-20
0

„Odkryj magię oczekiwania na Święta” w kampanii Milki

Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka (produkowanych przez Mondelez Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na Święta”, odpowiadają firmy marketingowe Carat, Sarigato, Event Factory, Liquid Thread i Big Picture.

Głównym elementem kampanii będzie kalendarz adwentowy, dostępny w dwóch wersjach graficznych. Ponadto do sprzedaży trafią okolicznościowe słodycze marki Milka: figurki (Mikołaj Milka i Bałwanek Milka), czekoladki Milka Mini Snow Balls, oraz kule śnieżne z kremem waniliowym w środku Milka Snow Balls (także w wersji Oreo).

- Z okazji nadchodzącej Gwiazdki Milka po raz kolejny zachęca do odkrywania magii oczekiwania na Święta. Kampania jest elementem długofalowej strategii, której celem jest m.in. wsparcie flagowego produktu z portfolio marki, czyli kalendarza adwentowego. Dotychczasowe działania promocyjne zyskają nową odsłonę. Na konsumentów czekać będzie moc atrakcji i nowości z sezonowej oferty - komentuje Łukasz Kozłowski, brand manager Milki.

Działania reklamowe obejmują telewizję i kina (spot), internet (spoty na platformach VoD i YouTubie, reklamy na Facebooku), outdoor (citylighty) oraz sklepy mało i wielkoformatowe (stojaki prepackowane i materiały POSM). Ponadto odbędzie się cykl eventów promocyjnych w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Kielcach, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy i Gdyni.

Kreację kampanii przygotowała agencja Sarigato, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Za działania w social media odpowiada agencja Liquid Thread, za realizację eventów - agencja Event Factory, a za działania PR - agencja Big Picture.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas