Reklama2013-04-25
0

„Odkryj to, co lubisz” w kampanii Big-Active

W internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Big-Active. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj to, co lubisz”, przygotowały i realizują firmy San Markos i OMD.

Głównym elementem kampanii „Odkryj to, co lubisz” jest konkurs, w którym należy w jaki najciekawszy sposób zaprezentować swoje pasje i marzenia z trzech kategorii: „Discover The World”, „Express Yourself” i „Power Of Nature”. Trzech zwycięzców wybranych przez jury będzie mogło zrealizować swoje plany - trzech z nich wybierze jury, a trzech zostanie wyłonionych w głosowaniu internautów.

Konkurs, zaplanowany do końca maja, wspierają działania marketingowe w internecie: reklamy richmediowe, displayowe i efektywnościowe oraz aktywności w social media.

Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja San Markos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Big-Active

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas