Reklama2020-02-11
0

Big-Active wprowadza nową zieloną herbatę Pure Green

Marka Big-Active (Herbapol-Lublin) właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green.

Nowość dostępna jest w opakowaniu zawierającym 20 torebek. Herbata Pure Green promowana jest w kampanii reklamowej, którą Big-Active prowadzi do marca w telewizji oraz internecie.

Przygotowany na potrzeby akcji 15-sekundowy spot pokazuje, że herbata zielona jest doskonałym napojem niezależnie od pory dnia. Na ostatniej planszy zaprezentowano też całe portfolio herbat zielonych w wariancie ekspresowym.

Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Carla Zuri. Za produkcję TV odpowiada studio filmowe OTO Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja PR Big-Picture.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas