Reklama2018-01-23
2

Odstające uszy oraz duży i krzywy nos w nowej reklamie Diesla (wideo)

Firma odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię promującą kolekcję wiosna-lato 2018. Film autorstwa Francoisa Rousseleta pokazuje gorący romans, który rozwija się mimo „ukrytych i zatuszowanych wad” młodej pary.

Spot zatytułowany „Keep The World Flawed” najpierw przedstawia młodego chłopaka, który ma duże i bardzo odstające uszy, zwracające uwagę ludzi dookoła niego. Pewnego dnia decyduje się na operację plastyczną, w wyniku której jego uszy zostają „poprawione” i nie są już odstające.

Ten sam chłopak poznaje w pralni młodą dziewczynę, blondynkę. Namiętny romans kończy się ciążą. Chłopak, który jest przy porodzie nie kryje zdziwienia, gdy widzi nowo narodzone niemowlę. Wtedy na ekranie pojawia się scena pokazująca, jak jego partnerka poddaje się operacji plastycznej dużego i krzywego nosa.

Na koniec reklamy widzimy parę spacerującą z kilkuletnim chłopcem – gdy ten odwraca twarz, widzimy jego duży nos i odstające uszy.

Ta ostatnia scena ma obrazować komunikat marki, głoszący, że „w efekcie nasze tzw. wady czy skazy będą zawsze silniejsze od jakiejkolwiek próby ukrywania ich”.

Tłem muzycznym spotu jest utwór „What's Matter, baby?” autorstwa Small Faces.

Kreację reklam przygotowała agencja Publicis Italy.

Autor:bg

Więcej informacji:Diesel, uszy, nos, krzywy nos

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas