Prasa2012-01-24
5

Odświeżony „Focus” z nowymi działami

Miesięcznik popularnonaukowy „Focus” (G+J Polska) od numeru lutowego, który ukaże się 24 stycznia br., zyska większą objętość i nowe działy. Odświeżony zostanie też layout okładki. Zmianom towarzyszy kampania promocyjna.

- Chcemy dostarczyć naszym czytelnikom jeszcze lepszy, ciekawszy i bardziej różnorodny magazyn za tę samą cenę. Na dodatkowych stronach wprowadziliśmy nowe działy, nie ujmując nic z poprzedniej zawartości, która jest bardzo pozytywnie oceniana przez naszych czytelników - mówi Michał Wójcik, redaktor naczelny miesięcznika „Focus”.

Magazyn został wzbogacony o takie sekcje tematyczne jak Reportaż, Medycyna i Ekonomia. Rozbudowany o nową rubrykę został także dział Technologie - w cyklu „Genialna bzdura” redakcja będzie naukowo weryfikować koncepcje twórców filmów science fiction. Wprowadzono także nową, bardziej przejrzystą nawigację i większa liczbę infografik.

Objętość „Focusa” wzrosła ze 108 do 116 stron, zaś cena wynosząca 7,99 zł pozostała bez zmian. Nakładu wydawca nie ujawnia.

Numer wspiera kampania promocyjna w telewizji (Discovery Channel), w prasie („Newsweek Polska”, „Polityka”, „Logo”, „Gala”, „National Geographic Polska”, „Focus Historia” i „Śledczy”) oraz w internecie (wp.pl, focus.pl i nationalgeographic.pl). Kreacją i planowaniem mediów zajął się dział marketingu G+J.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Focusa” we wrześniu ub.r. wyniosła 108 189 egz. (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Focus, Michał Wójcik

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas