Reklama2017-01-13
1

„Odważ się wygrać Cabrio tej zimy” w loterii promującej Actimel

Marka jogurtów Actimel, produkowanych przez Danone Polska wspierana jest loterią konsumencką, w której główną nagrodą jest samochód Mini Cabrio. Akcję wspiera kampania, a za realizację działań odpowiadają agencje Y&R, Syzygy i Mediacom.

By wziąć udział w zabawie należy kupić produkt marki Actimel i sprawdzić, czy pod wieczkiem produktu znajduje się ikonka kabrioletu. Jeśli nie, na stronie cabrio.actimel.pl należy zarejestrować paragon będący dowodem zakupu, by zwiększyć swoją szansę na wygraną - jeśli w czasie trwania loterii nikt nie znajdzie zwycięskiego wieczka, odbędzie się losowanie po zakończeniu promocji.

Sprzedaż produktów Actimel objętych loterią potrwa do 28 lutego br.

Akcja wsparta jest reklamą telewizyjną, informacją o loterii na opakowaniach produktów, prowadzona jest także kampania na Facebooku oraz działania promocyjne w sklepach.

Za organizację loterii, przygotowanie strony www oraz lokalizację odpowiada agencja Y&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie działań na Facebooku prowadzi agencja Syzygy.

Autor:bg

Więcej informacji:Actimel, Danone

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas