Wśród humorystycznych serwisów o sporcie zdecydowanie najpopularniejszymi są Ofsajd.onet.pl i Babol.pl, które w skali roku osiągnęły duże wzrosty. Straciły natomiast o wiele mniej popularne Zczuba.pl, Zkarnego.interia.pl i Wprzerwie.pl.
Z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że Ofsajd.onet.pl (należący do Grupy Onet - RASP) w styczniu br. odwiedziło 2,83 mln internautów, którzy wykonali na stronie 65,2 mln odsłon i spędzili na niej średnio po 17 minut. Tymczasem Babol.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 2,75 mln użytkowników, 37,2 mln odsłon i 10,5 minuty na użytkownika.
Pozostałe humorystyczne serwisy sportowe nie odwiedziło nawet 200 tys. internautów. Zczuba.pl (Grupa Gazeta.pl) miała 198 tys. użytkowników i 695 tys. odsłon, Zkarnego.interia.pl - 193 tys. użytkowników i 537 tys. odsłon, a Wprzerwie.pl (Grupa Onet - RASP) - 132 tys. użytkowników i 852 tys. odsłon.
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2014 roku
Zobacz tabelę
W ciągu roku Ofsajd.onet.pl zyskał nieco ponad milion użytkowników (to wzrost o 55,7 proc.), a liczba jego odsłon zwiększyła się o 111 proc. - z 30,9 do 61,2 mln. Za to czas spędzany przez przeciętnego użytkownika na stronie zmalał o 2:27 minuty (spadek o 12,6 proc.).
Dzięki temu Ofsajd.onet.pl wyprzedził Babol.pl, który też zanotował wzrosty, ale niższe - o 805 tys. użytkowników i 11,5 mln odsłon (to 41,4 i 44,9 proc. w górę). Natomiast czas przypadający na użytkownika zmniejszył się o 1:03 minuty (9,1 proc. w dół).
Mniejsze serwisy zanotowały spadki szczególnie pod względem liczby odsłon. Zczuba.pl miało ich o 466 tys. mniej niż rok wcześniej (40 proc. w dół), Zkarnego.interia.pl - o 878 tys. (62 proc. w dół), a Wprzerwie.pl - o 304 tys. (26 proc. w dół). Ponadto w pierwszym serwisie przeciętny użytkownik spędził o 6:04 minuty mniej, a w drugim - o 4:51 minuty (to spadki o 45 i 60 proc. w dół)
Zobacz tabelę