Internet 2022-01-13
4

Onet Sport wyprzedził WP SportoweFakty, Polsat Sport i Flashscore ze spadkami

W grudniu ub.r. WP SportoweFakty po straciły pozycję lidera zasięgowego wśród platform sportowych, wyprzedził je dział sportowy Onetu. Po ponad 10 proc. użytkowników straciły witryna Polsat Sport i Flashscore.pl, natomiast podobny wzrost osiągnęła sekcja sportowa Interii.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. sekcję sportową Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 8,81 mln internautów, co dało 27,51 proc. zasięgu.

Witryna miała prawie 350 tys. internautów więcej niż WP SportoweFakty, które jako serwis www i aplikacja mobilna zanotowały 7,83 mln użytkowników i 26,34 proc. zasięgu.

W czołowej dziesiątce są jeszcze działy sportowe trzech portali ogólnotematycznych. Sport.pl, stanowiący taką część portalu Gazeta.pl (Agora) miał w grudniu 6,69 mln odwiedzających i 22,51 proc. zasięgu, sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia) - 4,71 mln użytkowników i 15,87 proc. zasięgu, a dział sportowy portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,13 mln użytkowników i 10,53 proc. zasięgu.

W zestawieniu są dwie platformy internetowe kanałów telewizyjnych. Witryna TVP Sport miała 3,6 mln użytkowników i 12,11 proc. zasięgu, a witryna Polsat Sport - 1,96 mln odwiedzających i 6,59 proc. zasięgu.

Meczyki.pl przyciągnęły 3,04 mln internautów, co dało 10,24 proc. zasięgu. Flashscore.pl prezentujący wyniki na żywo odwiedziło 1,77 mln użytkowników (5,97 proc. zasięgu), a Weszlo.com - 1,6 mln (5,39 proc.).

W porównaniu z listopadem Onet Sport zyskał 647,2 tys. internautów, co oznacza wzrost o 8,6 proc. Dzięki temu awansował na pozycję lidera, wyprzedzając WP SportoweFakty. Poprzednio taka sytuacja zdarzyła się w lipcu ub.r., przy czym wtedy osobno podawano wyniki wersji przeglądarkowych platform, bez ruchu w aplikacjach mobilnych.

W grudniu WP SportoweFakty jako strona www i aplikacja straciły miesiąc do miesiąca 179,6 tys. użytkowników (to 2,2 proc. w dół). Podobny spadek procentowy zanotowały Meczyki.pl - o 85 tys. internautów, czyli 2,7 proc.

Dużo mocniej zmalały wyniki platformy Polsat Sport (o 334,7 tys. użytkowników, 14,6 proc.) i Flashscore.pl (o 263,7 tys. internautów, 12,9 proc.).

Za to Sport.pl zyskał 528,8 tys. użytkowników (to wzrost o 8,6 proc.), a sekcja sportowa Interii - 467,4 tys. (11 proc.).

W dziale sportowym SE.pl przybyło 270,2 tys. internautów (9,4 proc.), na platformie TVP Sport - 82 tys. (2,3 proc.), a na Weszlo.com - 52,5 tys. (3,4 proc.).

Autor: tw

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas