PR2014-10-22
0

Ogilvy i Edelman najbardziej kreatywnymi agencjami roku

Ogilvy i Edelman zwyciężyły w tegorocznym zestawieniu Creative Index, przygotowanym przez magazyn Holmes Report.

W rankingu wzięto pod uwagę nagrody i wyróżnienia zdobyte przez agencje PR w 20 konkursach o zasięgu regionalnym i globalnym w okresie 12 miesięcy, liczonych do końca tegorocznego festiwalu Cannes Lions, który odbył się w czerwcu.

W ogólnej klasyfikacji najwięcej - 128 punktów zgromadziła agencja Ogilvy, która zdobyła pierwsze miejsce także w roku 2013. Na drugiej pozycji znalazła się agencja Edelman, której udało się awansować o dwa miejsca. Trzecią lokatą - tak jak rok temu - musiał się zadowolić Weber Shandwick.

W kategorii, która uwzględniała liczbę zdobytych punktów w stosunku do wielkości zespołu najlepsza okazała się pochodząca z Wielkiej Brytanii agencja Unity, która zdobyła pierwszą lokatę w zestawieniu także w 2013 roku. Unity zdobyła w sumie 742 punkty. Na drugim miejscu uplasowała się chińska agencja Vitamine, a na trzecim - Trigger AS.

W rankingu wyróżniono też między innymi najlepsze kampanie 2014 roku. Z największym uznaniem spotkał się projekt „Thank You Mum” zrealizowany przez agencje Hill & Knowlton/DeVries Global, za nim znalazła się kampania „The Most Powerful Arm Ever Invented”, wspierająca osoby chorujące na dystrofię mięśniową Duchenne'a. Została ona przygotowana przez Red Agency i Reactive. Trzecia lokata przypadła agencji Ogilvy, która zrealizowała kampanię Chengdu Pambassador.
 

Autor:ps

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas