Reklama2023-08-14
2

Ogilvy zajmie się influencer marketingiem kosmetyków essence i Catrice

fot.YouTube/Jessica Braunfot.YouTube/Jessica Braun

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków, właściciel marek essence i Catrice, rozpoczął współpracę z Ogilvy. Do zadań agencji należy pełna obsługa w zakresie influencer marketingu.

Za działania dla nowego klienta odpowiada Agata Hurska, account manager w zespole PR & Influence prowadzonym przez Katarzynę Walewską-Napiórkowską.

– Współpraca z tak rozpoznawalnymi markami to dla nas ogromne wyróżnienie i docenienie naszego wieloletniego doświadczenia w kategorii beauty, w której jako zespół czujemy się doskonale – mówi Katarzyna Walewska-Napiórkowska, head of brand PR & influence w Ogilvy.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Autor:jd

Więcej informacji:essence, Catrice, Ogilvy

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas