Reklama2014-09-10
2

Ogilvy & Mather obroniła obsługę reklamową sieci Saturn

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather nadal będzie obsługiwać w zakresie strategii i kreacji sieć elektromarketów Saturn (należącą do Media Saturn Holding Polska). Zlecenie obroniła w przetargu.

W przetargu dotyczącym obsługi sieci Saturn agencja Ogilvy & Mather wygrała z H Warsaw, Scholz & Friends Warszawa i GPD Advertising. - O wygranej zdecydowały oryginalny i wyróżniający się na tle innych koncept kreatywny, a także ciekawe pomysły na wykorzystanie różnych kanałów w budowaniu wizerunku marki - tłumaczy Sławomir Uherek, dyrektor zarządzający sieci Saturn.

Ogilvy & Mather pracuje dla sieci Saturn od początku ub.r. Nowa umowa została podpisana długoterminowo. Najbliższe zadanie agencji to przygotowanie jesiennej kampanii sprzedażowej, która będzie oparta na reklamach telewizyjnych i radiowych.

Ostatnia jak dotąd kampania Saturna była prowadzona latem br. wspólnie z Frisco.pl pod hasłem „Zapełnimy Twoją nową lodówkę” (zobacz szczegóły).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas