Reklama2019-11-04
0

Ogilvy zajmie się obsługą reklamową Milki w Europie

Producent słodyczy Mondelez wybrał agencję Ogilvy (WPP) do obsługi budżetu kreatywnego marki Milka w Europie. Wcześniej odpowiadała za to agencja Wieden+Kennedy.

Decyzja o tym zapadła dwa miesiące po tym, jak Mondelez ogłosił, że konsoliduje globalną obsługę reklamową swojego biznesu spożywczego w holdingach WPP i Publicis.

Wsparciem ma być dodatkowa współpraca z lokalnymi agencjami na poszczególnych rynkach.

Obsługą reklamową Milki agencja Ogilvy zajmie się samodzielne.

Gdy w sierpniu br. Mondelez zakończył przetarg kreatywny, holdingowi WPP powierzył obsługę takich kategorii, jak czekolada, słodycze, napoje w proszku i ser.

Publicis z kolei odpowiada za kategorie ciastka i gumy do żucia.

Z ramienia WPP do obsługi wybrano Ogilvy, w Publicis wyznaczono agencję Digitas.

W Polsce jedną z ostatnich kampanii marki promującej Milkę darkmilk od strony kreacji przygotowały agencje Carla Zuri i Hasselford.

Autor:bg

Więcej informacji:Mondelez, Milka, WPP, Publicis, Ogilvy, Digitas

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas