Telewizja2018-03-27
13

„Demakijaż” Krzysztofa Ibisza w Polsat Cafe gromadzi 65 tys. widzów

Szósty sezon programu Krzysztofa Ibisza „Demakijaż” ogląda średnio 65 tys. widzów. Polsat Cafe w czasie jego emisji zajmuje pierwsze miejsce wśród stacji lifestylowych.

Polsat Cafe „Demakijaż 6” pokazuje w niedziele o godz. 15.00, począwszy od 11 marca br. Średnia widownia programu do 25 marca br. wyniosła 65 tys. osób, co przełożyło się na 0,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów obejrzało drugi odcinek, który zgromadził 85 tys. widzów.

Polsat Cafe w czasie nadawania audycji zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych. Wiceliderem jest stacja HGTV, która w tym paśmie ma 0,49 proc. udziału, a podium uzupełnia TVN Style - 0,43 proc.

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat Cafe już jednak przegrywa walkę o widza z HGTV i TVN Style.

„Demakijaż” to talk-show, którego gospodarzem jest Krzysztof Ibisz, który przeprowadza wywiady ze znanymi kobietami.

Program emitowany jest tuż przed prowadzonym przez Hannę Lis nowym talk-show „Między słowami”, który zaczyna się o 15.30, a jego premiera również odbyła się 11 marca.

Udział Polsatu Cafe w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 0,38 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas