Telewizja2019-10-01
28

468 tys. widzów nowego teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka”. TVP1 stacją trzeciego wyboru

Radosław Brzózka, gospodarz „Gra słów. Krzyżówka”; fot. TVPRadosław Brzózka, gospodarz „Gra słów. Krzyżówka”; fot. TVP

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” ogląda średnio 468 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania nowej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku.

Średnia widownia pierwszych piętnastu odcinków nowego teleturnieju, wyemitowanych w okresie od 9 do 27 września 2019 roku wyniosła 468 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,05 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 15.35.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 26 września. Śledziło go średnio 574 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji cyklu „Gra słów. Krzyżówka” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwszy wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie jest Polsat (12,43 proc.; gł. „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”), druga - TVP2 (9,09 proc.; gł. „Górski lekarz”), a czwarty - TVN (4,68 proc.; gł. „Szkoła”).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 wypada najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów.

„Gra słów. Krzyżówka” to codzienny teleturniej, w którym uczestnicy rozwiązują krzyżówki. Audycję poprowadzi Radosław Brzózka.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Gra słów. Krzyżówka, TVP1

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas