Telewizja2019-05-17
3

438 tys. widzów „Graffiti” w Polsacie i Polsacie News

Codzienny program Piotra Witwickiego i Wojciecha Dąbrowskiego „Graffiti” w Polsacie ogląda 353 tys. widzów, a w Polsacie News - 85 tys. Łącznie audycja przyciąga przed telewizory 438 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Poranny program Piotra Witwickiego i Wojciecha Dąbrowskiego „Graffiti” od 3 września 2018 roku emitowany jest w dni powszednie o godz. 7.45 na antenach Polsatu i Polsatu News. Średnia widownia audycji do 15 maja br. w Polsacie wyniosła 353 tys. osób. Przełożyło się to na 10,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie Polsat News „Graffiti” ogląda dodatkowo 85 tys. osób, co daje tej stacji odpowiednio 2,64 proc., 1,31 proc. i 2,20 proc. udziału. Oznacza to, że łącznie program na dwóch antenach śledzi 438 tys. widzów (13,59 proc., 13,03 proc. i 14,29 proc. udziału).

W analogicznym okresie rok wcześniej „Graffiti” oglądać można było tylko na antenie Polsatu News (również w dni powszednie ale o godz. 8.45). Jego średnia widownia od 4 września 2017 roku do 14 maja 2018 roku wyniosła 91 tys. osób przy 2,20 proc. udziału w grupie 4+, 0,87 proc. w grupie 16-49 oraz 1,76 proc. w grupie 16-59.

W bieżącym sezonie w Polsacie największą widownię dotychczas zgromadził odcinek audycji z 15 stycznia, który oglądało 570 tys. osób.

Polsat w czasie pokazywania programu Piotra Witwickiego i Wojciecha Dąbrowskiego jest niekwestionowanym liderem rynku telewizyjnego wśród kanałów z tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, którego udział wynosi 5,32 proc. Dalej plasują się: TVP2 (5,06 proc.) oraz TVP1 (4,04 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„Graffiti” to poranny program, w którym Piotr Witwicki i Wojciech Dąbrowski rozmawiają z rozpoznawalnymi osobami świata polityki na temat bieżących wydarzeń społeczno-politycznych.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc., a Polsatu News - 1,12 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas