Telewizja2023-01-09
6

Polo TV i Eska TV liderami oglądalności wśród stacji muzycznych w 2022 roku, 4Fun.TV zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w 2022 roku w grupie 4+ było Polo TV. Z kolei w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun.TV, a najwięcej straciło Power TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w 2022 roku wyniósł 0,32 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 36 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,23 proc., po spadku o 30,30 proc.

Podium uzupełnia kanał Stars.tv (do góry o 30 proc. do 0,13 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun.TV, którego wynik zwiększył się o 66,67 proc. do 0,10 proc. udziału. Stacja awansowała z pozycji szóstej na piątą.

Z kolei najbardziej - o 50 proc. - spadł wynik Power TV (do 0,02 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 8. na 13. lokatę.

Także 0,02 proc. udziału zanotował kanał Mixtape, który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego ub.r. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.

Eska TV wyprzedziła Polo TV w 16-49

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2022 roku liderem była Eska TV, która awansowała z drugiej lokaty. Udział kanału, po spadku o 30 proc., wyniósł 0,42 proc.

Na drugie miejsce spadło Polo TV, którego udział wyniósł 0,40 proc. (w dół o 42,86 proc.). Podium uzupełnia stacja 4Fun.TV, która awansowała z piątej lokaty (+ 71,43 proc. do 0,24 proc.). Taki sam udział miał kanał Stars.tv, który przed rokiem był czwarty (+ 26,32 proc. do również 0,24 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu - wynoszący 200 proc. do 0,03 proc. - również i w tym ujęciu miał kanał Music Box Polska. Stacja awansowała z ostatniej na 16. lokatę.

Także i tutaj najwięcej straciła stacja Power TV - było to 50 proc. do 0,04 proc. udziału.

W tym ujęciu kanał Mixtape miał 0,07 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce dziewiąte.

W grudniu 2022 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach 4+ był kanał Polo TV. Jego udział w 4+ zmniejszył się o 27,66 proc. do 0,34 proc. Z kolei w 16-49 stacja zanotowała spadek o 25,81 proc. do 0,46 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas