Telewizja2019-10-04
10

1,22 mln widzów śledzi „Klan”. TVP1 liderem rynku

serial serial "Klan", fot. TVP

Po niemal miesiącu emisji nowy sezon serialu „Klanu” ogląda średnio 1,22 mln osób. Telenowela daje Jedynce pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.

Średnia widownia premierowych odcinków kolejnej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 9 września do 2 października 2019 roku wyniosła 1,22 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,14 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 18 września. Śledziło go średnio 1,39 mln osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji nowego sezonu „Klanu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Drugi wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie jest Polsat (10,98 proc.; „Pierwsza miłość”), trzecia - TVP2 (10,63 proc.; „Panorama”), a czwarty - TVN (10 proc.; „Ukryta prawda”).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.

„Klan” to pierwsza polska telenowela, której fabuła została wybrana w konkursie dla telewidzów ogłoszonym przez Telewizję Polską w 1997 roku.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Klan, TVP1

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas