Telewizja2019-01-22
5

„Komisarz Alex 12” ogląda 2 mln widzów. TVP1 liderem

„Komisarz Alex”; fot. TVP„Komisarz Alex”; fot. TVP

Dwunastą serię „Komisarza Alexa” śledzi średnio 2 mln widzów, czyli tyle samo ile miała poprzednia edycja pokazywana wiosną ub.r. TVP1 w czasie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków dwunastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 5 do 19 stycznia br.) wyniosła 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 12,65 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.

Widownia serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich śledziło 1,90 mln osób, drugi - 1,93 mln widzów, a trzeci - 2,13 mln.

Dla porównania, jedenastą edycję serialu, pokazywaną w marcu ub.r., po czterech pierwszych odcinkach śledziło średnio też 1,99 mln osób, a jej udział plasował się na poziomie 12,91 proc. w 4+, 6,55 proc. w 16-49 i 9,56 proc. w 16-59.

TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która emituje wówczas „The Voice Kids”, a udział tej stacji wynosi 11,84 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: TVN (filmy fabularne; 9,09 proc.) oraz Polsat (gł. pasmo filmowe; 7,13 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Komisarz Alex, TVP1

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas