Telewizja2018-05-28
3

760 tys. widzów „Magazynu 997”. TVP1 wiceliderem rynku

Dariusz BohatkiewiczDariusz Bohatkiewicz

Nowy program „Magazynu 997” oglądało średnio 760 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,06 mln zł.

Premierowe odcinki „Magazynu 997” emitowane były w TVP1 w czwartki około godz. 23.00, w okresie od 8 marca do 24 maja br. Oglądało je średnio 760 tys. widzów. Przełożyło się to na 10,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 1,04 mln oglądających.

TVP1 w czasie emisji „Magazynu 997” była wiceliderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Pierwsze miejsce zajął TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co przełożyło się na 11,92 proc. udziału. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają Polsat (filmy i „Wyjdź za mnie”; 8,28 proc.) oraz TVP2 (gł. „Za marzenia” i filmy; 2,190 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była trzecia.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej serii audycji wyniosły 1,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Magazyn 997” to program poruszający kryminalne tematy którego formuła jest podobna do znanego z TVP2 „Magazynu kryminalnego 997” Michała Fajbusiewicza. Po krytyce prawicowych publicystów po emisji pierwszego odcinka audycji Telewizja Polska najpierw zawiesiła program, a potem całkowicie zdjęła go z ramówki Dwójki.

Nowy program również przywołuje autentyczne, niewykryte sprawy kryminalne, a ekipa realizująca magazyn, wraz z policją, uczestniczy w poszukiwaniu sprawców zdarzeń, groźnych przestępców. „Magazyn 997” przedstawia rekonstrukcje bulwersujących spraw kryminalnych, angażując widzów w rozwikływanie kryminalnych zagadek.

Audycję prowadzi Dariusz Bohatkiewicz. Program powstaje we współpracy z Komendą Główną Policji.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Magazyn 997, TVP1

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas