Telewizja2017-01-31
20

6,4 mln widzów PŚ w skokach z Willingen, TVP1 liderem tygodnia

Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu były zawody PŚ w skokach z Willingen, a na podium uplasowały się jeszcze: serial „M jak miłość” i „Studio sport”. Wśród stacji najwyższy udział miała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 23 do 29 stycznia 2017 roku, najwięcej widzów zgromadziła transmisja niedzielnego konkursu w skokach narciarskich. Indywidualne zawody z Willingen śledziło średnio 6,43 mln widzów TVP1, co przełożyło się na 45,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął obyczajowy serial „M jak miłość”, który 23 stycznia na antenie Dwójki oglądało 5,96 mln widzów, co dało stacji 36,51 proc. udziału.

Podium uzupełnia „Studio sport” pokazane pomiędzy I, a II serią niedzielnego konkursu skoków, które w Jedynce śledziło średnio 5,48 mln osób (38,50 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu był „Teleexpress” TVP1, który 28 stycznia obejrzało 5,45 mln widzów (40,28 proc. udziału). Była to czwarta najchętniej oglądana pozycja programowa w rankingu.

Z kolei najpopularniejsze „Wiadomości” TVP1 zgromadziły 3,99 mln widzów (emisja dzień później; 6. pozycja). 3,41 mln oglądających miały pokazane 24 stycznia konkurencyjne „Fakty” TVN (10. pozycja).

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był tutaj niedzielny konkurs skoków w Willingen, który oglądało średnio 2,25 mln osób (40,27 proc. udziału).

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (2,07 mln widzów; 31,59 proc. udziału), a podium uzupełnia „Studio sport” pokazane w trakcie niedzielnych skoków (1,92 mln widzów; 33,92 proc. udziału).

W czołowej piątce znajdują się jeszcze dziennik „Teleexpress” (1,63 mln; 27,45 proc.) oraz serial „Na dobre i na złe” (1,37 mln; 22,25 proc.).

Zobacz tabelę

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Zobacz tabelę

Udział TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,62 pkt. proc. do 11,49 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 10,54 proc. (bez zmian względem poprzedniego tygodnia). Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji wyniósł 9,21 proc., po spadku o 0,55 pkt. proc. Oczko niżej znalazła się TVP2, której tygodniowy wynik wyniósł 8,24 proc. (do góry o 0,68 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 39,97 proc. do 39,48 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (4,10 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.)

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem był Polsat, który awansował z miejsca drugiego. Stacja ta zwiększyła swój udział o 0,20 pkt. proc. do 12,40 proc. Na drugie miejsce spadł TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 11,97 proc., po stracie udziału wynoszącej 0,53 pkt. proc.

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Jedynka (w dół o 0,31 pkt. proc. do 7,89 proc.) i Dwójka (+ 0,11 pkt. proc. do 6,96 proc.).

Zobacz tabelę

W grupie wiekowej 16-59 liderem oglądalności był Polsat (w dół o 0,04 pkt. proc. do 11,96 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas