Reklama2021-12-07
1

Nowa odsłona kampanii Oleju Kujawskigo

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Oleju Kujawskiego, produkowanego przez ZT Kruszwica. Akcję przygotowały PZL, Starcom i Timecode Film Production.

W telewizji i internecie trwa kampania oleju Kujawskiego tłoczonego na zimno (ZT „Kruszwica”.). Promocja jest wspierana billboardami sponsorskimi, których koncepcja została opracowana przez Agencję PZL, a za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Timecode Film Production.

- W pięknym obrazie zaplanowanym przez PZL i zrealizowanym przez Timecode udało się zakląć sedno linii olejów Kujawski tłoczonych na zimno, przedstawić różnorodność ich zastosowań oraz przedstawić benefity produktowe - powiedział Sławek Kozłowski, brand manager Oleju Kujawskiego.

Media w kampanii sponsoringowej zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za zdjęcia foodowe odpowiadał Jacek Kędzierski.

Autor:jd

Więcej informacji:Olej Kujawski, kampania reklamowa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas