Reklama2023-01-13
0

Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam

Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski Wie”. Marka pozycjonuje się jako ekspert, ale nie tylko w dziedzinie gotowania.

Firma Princes Foods rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Olej Wielkopolski pod hasłem "Wielkopolski Wie".

30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania.

Pokazuje, że Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania, ale i jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, przywołać wspomnienia i łączyć pokolenia.

Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Heads Advertising, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas