Reklama2013-06-10
1

Olia Garnier reklamowana jako „domowa koloryzacja nowej ery” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek farb do włosów Olia marki Garnier (L’Oréal Polska). Akcję, obejmującą telewizję, prasę i outdoor, przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.

Kampania farb do włosów Olia Garnier informuje, że 60 proc. zawartości każdego opakowania tego produktu stanowią naturalne składniki wzmacniające proces koloryzacji, za to w ogóle nie ma amoniaku używanego do tej pory w tradycyjnych farbach do włosów. Dzięki temu Olia Garnier zapewnia maksymalny efekt koloryzacji, widoczną poprawę jakości włosów, a w przypadku niektórych odcieni - pokrycie w 100 proc. siwych włosów.

Rozpoczęta 7 czerwca akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów) oraz prasie („Gazeta Wyborcza”, „Tele Tydzień”, magazyny kobiece - reklamy, inserty i kupony promocyjne), a w połowie czerwca obejmie outdoor (backlighty zmianiające przekaz w dzień i w nocy). Działania potrwają do połowy lipca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Garnier, Olia Garnier

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas