Internet 2021-06-11
0

L'Oreal będzie sprzedawać swoje produkty na TikToku

L'Oréal planuje wykorzystywać platformę TikTok do sprzedaży społecznościowej swoich dwóch marek Garnier i NYX Professional. Na razie projekt ma charakter pilotażu.

Firma kosmetyczna L'Oreal rozpoczęła współpracę z platformą TikTok, by przetestować rozwiązania e-commerce w tej popularnej aplikacji.

Dzięki temu klienci mogą kupować produkty L'Oreal bezpośrednio z brytyjskich kont dwóch największych marek kosmetycznych Garnier i NYX Professional, a także za pośrednictwem treści tworzonych przez twórców.

L'Oreal ma być pierwszą międzynarodową firmą kosmetyczną, która współpracuje z TikTok nad opracowywaniem nowych sposobów sprzedaży produktów.

- Handel społecznościowy to  kolejna granica sprzedaży kosmetyków, po transmisji na żywo i zakupach na żywo - mówi Lex Bradshaw-Zanger, dyrektor ds. marketingu L’Oréal w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Dodaje, że połączenie i tak już ogromnej społeczności wpływowych twórców z możliwością dokonywania sprzedaży za pośrednictwem TikTok to krok naprzód w poprawie doświadczeń konsumentów, powiązaniu treści z handlem i stworzeniu bardziej płynnych i bezproblemowych zakupów dla klientów.

Firma nie podaje, czy to rozwiązanie rozszerzy na inne swoje brandy. Obecna współpraca z TikTok ma charakter pilotażu.

Autor: bg

Więcej informacji: L'Oreal, TikTok, sprzedaż, Garnier

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas