Samsung wprowadza na rynek polski nowy model F480, który zostałoficjalnym telefonem tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008.Motywy sportowe zostały wykorzystane w kampanii promującej tourządzenie hasłem "Telefon, który obudzi w Tobie olimpijskieemocje".
Kampania wprowadzająca Samsung F480 obejmuje przede wszystkimspoty telewizyjne uzupełnione reklamami prasowymi, outdoorowymioraz działaniami interaktywnymi w internecie. I tak 8-sekundowebillboardy sponsorskie Samsunga pojawią w kanałach TelewizjiPolskiej w sąsiedztwie wieczornych relacji z Igrzysk, serwisu"Olimpijskie Info" i "Wiadomości Sportowych". Uzupełnieniemwspółpracy z TVP jest sponsoring serwisu tematycznego itvp.pl.
Z kolei 30-sekundowy film reklamowy wyświetlany będzie nawielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrumWarszawy. Główną rolę w spocie odgrywa dotykowy wyświetlaczpromujący różne dyscypliny sportu. Kampania outdoorowa nowegomodelu F480 obejmie też nośniki o rozmiarach 12x3, 12x4 i 5x2 orazkilka dużych formatów w całej Polsce, a także tzw. scrolle nalotnisku w Warszawie. W kampanii nie zabraknie również nowatorskichrozwiązań ambientowych: podziemne przejście przy Rotundzie wWarszawie zostanie na czas Igrzysk oklejone różnymi dyscyplinamiolimpijskimi, a na ekranach plazmowych zamieszczonych w podziemiuTVP Sport pokaże relacje z zawodów.
Natomiast reklamy prasowe pojawią się w tygodnikachspołeczno-politycznych, takich jak "Polityka" i "Newsweek", oraz wnietypowych formach w Skarbie Kibica "Przeglądu Sportowego".Kampania będzie również obecna w tytułach lifestylowych, m.in."Kaleidoscope" i "Playboyu". Z kolei w internecie reklamy pojawiąsię w portalach informacyjnych poświęconych IgrzyskomOlimpijskim.
Kreację zaplanowanej na cały sierpień globalnej kampaniiSamsunga F480 przygotowała agencja Cheil International, natomiastpolską adaptacją akcji zajęła się agencja GonnaBe. Za zakupemmediów odpowiada dom mediowy Starcom.